How ya doin' guys?! - Reisverslag uit Boulder, Verenigde Staten van Madelief Marsman - WaarBenJij.nu How ya doin' guys?! - Reisverslag uit Boulder, Verenigde Staten van Madelief Marsman - WaarBenJij.nu

How ya doin' guys?!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Madelief

22 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Boulder

Hallo everyone!!!

Het duurde even een tijdje, maar hier komt dan mijn eerste blog vanuit Boulder!! Ik zit op m'n prachtige kamertje aan een splinternieuwe supermooie laptop. Voor geinterreseerden, het is een Sony Vaio, zilver, met ingebouwde webcam en een blu-ray disk player! Awesome don't you think?

Allereerst ALBERT GEFELICITEERD!!! Hoewel je verjaardag al bijna voorbij is in Nederland. Hier ben je nog een hele middag en avond jarig :D

Leuk die berichtjes op m'n eerste blog, ben ik heel blij mee :)

Er is zoveel te vertellen dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Daarom ga ik het organizen in een aantal andere blogs, is t wat overzichtelijker. Check it out! Oh by the way, het geheugenkaartje van m'n camera past niet in deze laptop, dus ik moet daar nog een oplossing voor vinden. Dan zet ik natuulijk al m'n foto's erop.


  • 22 Augustus 2009 - 21:30

    Albert:

    Hi moks, dank voor de felicitatie! Heb een heel leuk verjaardagsfeestje gehad: Blof en Acda en De Munnink waren gekomen, samen met nog 150.000 andere mensen. Leuk dat je die laptop nu hebt, kunnen we misschien een keer skypen! Veel plezier met de eerste colleges e.d. x

  • 23 Augustus 2009 - 13:36

    Myrte:

    Hi Maddie!
    Wat vet van je laptop! Ik ben benieuwd naar al je verhalen :)
    En Albert wat leuk, was je ook bij Zand? Ik ook! Nog gefeliciteerd..
    Acda en de Munnik en Blof waren echt vet!
    Mgoed sorry maad ik verpest je blog :p
    Laat heeeel snel weten hoe het is en of je goed met je kamergenote op kunt schieten etc!
    Heel veel plezier en succes in ieder geval!
    xx

  • 24 Augustus 2009 - 10:00

    Roos:

    Mief! Leuk wat op je blog te lezen! En wat een briljante profielfoto.. :p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boulder

My American Year

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2010

Link naar video

23 Maart 2010

I'm digging it

23 Maart 2010

Updates vanuit Boulder

23 Maart 2010

Updates vanuit Boulder

23 Maart 2010

Updates vanuit Boulder
Madelief

Actief sinds 08 Aug. 2009
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 57570

Voorgaande reizen:

08 Januari 2010 - 15 Mei 2010

My American Year

Landen bezocht: